Sunday, May 2, 2010

朋友们,你们认为呢?

最近常看到类似这样的页面: “如果有一千个人❤我就向 她告白!!”。。。 “如果有一万个人❤我就向 她求婚!!” 等等, 而也有许多朋友给了他们个 “like”。。。虽然看似浪漫,但我个人却认为会开启如此页面的人根本不值得人们给予支持,更不值得他们的对象给他们机会。。。 试想想,当心仪你的人对你说:“我在面子书上得到了一万个like, 所以我鼓起勇气向你告白,让你知晓我多爱你。。。。” 这时,他的所为难道不是意味着: “我对你的爱,会因为他人的言语和行为而有所改变??不是因发自真心的爱,才有的勇气。。。” 那么,若有天他得到了十万个 unlike, 那你还会是他心中的首位吗??? 朋友们,你们认为呢?

2 comments:

  1. i'd say, let them play what they want...well, at least when they're not bothering others.

    ReplyDelete
  2. they are bothering other oh... by spam ppl page..... when the person post, it spaming, when gt fren see n like, it spam again n again....

    and the point is, is tat the way to prove ur love? y dnt just do sumting beneficial to the 1 u love rather than waste time n energy do this stupid thing? if so unlucky, it doesnt reach the target responden, then hw?? u will keep the promise, dnt marry her? dnt tel her u love her and let other take her???

    ReplyDelete